Citigo
Citigo
Male dimenzije, velike mogućnosti
  • Opcija karoserije sa 3 i 5 vrata.
  • 5-stepeni polu-automatski menjač.
  • Varijanta GREEN TEC.
Fabia
Fabia
Nova Fabia se nadovezuje na dizajnerske elemente ŠKODA VisionC
  • Markantna, moderna i dinamična
  • Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
  • Šira i niža nego prethodni model
Fabia Combi
Počinjemo tamo, gde drugi staju
  • Prtljažnik bez konkurencije u svojoj klasi
  • Novi sistemi asistencije i infotainment sistemi
  • Snažni i štedljivi motori
Rapid
Rapid
Prostor u svom najlepšem obliku
  • Prvi serijski model sa novim dizajnom ŠKODA
  • Dovoljno prostora sa odličnim odnosom cena/performanse
  • Obimna bezbednosna oprema
Rapid Spaceback
ŠKODA Rapid Spaceback - najmlađi kompaktni automobil
  • Sportska svežina i dinamična elegancija
  • Prostrana i atraktivna unutrašnjost sa trokrakim sportskim volanom
  • Panoramski stakleni krov i produženi zadnji prozor
Octavia
Octavia
Prostor u svom najlepšem obliku
  • Prvi serijski model sa novim dizajnom ŠKODA
  • Dovoljno prostora sa odličnim odnosom cena/performanse
  • Obimna bezbednosna oprema
Octavia Combi
ŠKODA Rapid Spaceback - najmlađi kompaktni automobil
  • Sportska svežina i dinamična elegancija
  • Prostrana i atraktivna unutrašnjost sa trokrakim sportskim volanom
  • Panoramski stakleni krov i produženi zadnji prozor
Karoq
Karoq
Novitet u klasi kompaktnih SUV vozila
  • Najmodernija tehnika, specijalni režim Offroad
  • Jaki i štedljivi motori TSI i TDI
  • Prvi put digitalna instrument tabla
Kodiaq
Kodiaq
Snažan kao medved
  • Dizajn novog velikog SUV-a marke ŠKODA simbolizuje snagu i sigurnost
  • Veličina, snaga, smisao za porodicu.
  • Predstavljanje u drugoj polovini 2016. godine
Superb
Superb
Novi Superb revolucionarnog dizajna, vrhunskog komfora i sa inovativnim povezivanjem
  • Džin sa najvećom unutrašnošću i prtljažnikom u svojoj klasi
  • Mnogo više snage sa najačim motorom snage 206 kW
  • Puno novih sistema bezbednosti i komfora
Superb Combi
Nova Škoda Superb Combi je puna najmodernije tehnike
  • Prtljažnik osnovne zapremine 660 litara
  • Novi sistemi bezbednosti i asistencije
  • Moderni infotaiment sistemi sa mnogo funkcija

ŠKODA Superb - Tehnologija

VRHUNSKA TEHNOLOGIJA

Najmodernija tehnologija za Vaše zadovoljstvo

Više zadovoljtva u vožnji: pogonske jedinice za novu generaciju ŠKODA Superb nude optimalan odnos snage i potrošnje.

Nova generacija motora sa direktnim ubrizgavanjem sastoji se od četiri benzinska motora TSI i tri dizel motora TDI sa ubrizgavanjem. Svi ispunjavaju normu emisije izduvnih gasova EU6.

Ukoliko Vam je potreban pogon na svim točkovima, ŠKODA Superb to može da ponudi. Možete birati između dva benzinska i dva dizel motora.

Srce automobila...

Sa novom generacijom motora napravljenoj na platformi MQB nova ŠKODA Superb je još jača i štedljivija.

Kompaktni, laki motori nude snagu od 88 kW (120 k) do 206 kW (280 k) a opremljeni su tehnologijom Start-stop i obnavljanja energije iz kočnica.

Pogon na svim točkovima

Nova ŠKODA Superb se po želji isporučuje sa najnovijom verzijom spojkom Haldex 5.

Četiri motora (1,4 TSI/110 kW, 2,0 TSI/206 kW, 2,0 TDI/110 kW i 2,0 TDI/140 kW) se montiraju i u kombinaciji sa najmodernijim pogonom na svim točkovima, koji garantuje voznu dinamiku, najviši nivo aktivne bezbednosti i maksimalnu ekonomičnost.

Podela obrtnog momenta među točkovima je automatska i uvek se prilagođava uslovima vožnje. Idealni obrtni moment za zadnju osovinu izračunava kompjuter. Vrednost obrtnog momenta se reguliše promenom pritiska u spojki.

Zelena tehnologija

Nova ŠKODA Superb prevazilazi svoje konkurente, ne samo kad se radi o voznoj dinamici, ali i po potrošnji i emisiji izduvnih gasova CO2.

Svi motori su novi, ispunjavaju normu EU6 i standardno su opremljeni modernom tehnologijom kao što je sistem Start-Stop ili iskorišćenje kočione sile.

Nova ŠKODA Superb je prvo vozilo ŠKODA, koje koristi tehnologiju gašenja cilindara (ACT). Motor 1,4 TSI/110 kW (150 k) zahvaljujući tome postiže prosečnu potrošnju 4,8 l/100km, što odgovara emisiji 112 g CO2/km.

  
Deaktivacija cilindara (ACT)

Tehnologija ACT znači da drugi i treći cilindar mogu biti privremeno isključeni. U režimu dva cilindra motor štedi. U zavisnosti od stila vožnje može ova tehnologija da smanjio potrošnju goriva i do 0,5 l/100km. ACT je aktivan u rasponu obrtaja od 1 400 do 4 000/min, pri obrtnom momentu od 25 do 100 Nm i brzinama do 130 km/h.

Sistem Start-Stop

Osnovna ideja sistema Start-Stop je gašenje motora uvek, kada njegov rad nije potreban. Ova funkcija je posebno praktična u gradskoj vožnji, gde izrazito snižava potrošnju goriva. Sistem Start-Stop se aktivira automatski posle startovanja motora i može se bilo kada ručno isključiti.

Preporuka brzine

Ispravan odabir stepena prenosa može uštedeti gorivo i povećati komfor vožnje. Niži obrtaji znače nižu potrošnju i tiši rad motora. Simboli u desnom gornjem uglu displeja potvrđuju da je odabran pravi stepen prenosa, ili preporučuje menjanje na gore ili dole.

Režim Eco (Driving Mode Select)

Jedan od režima, koje nidi sistem Driving Mode Select, je Eco – režim za ekološki i štedljivi stil vožnje. Specifična karakteristika režima Eco je ler-režim kod vozila sa menjačem DSG. Ler režim se aktivira kada sklonite nogu sa papučice gasa.

Aktivne aerodinamične klapne

Aktivne aerodinamične klapne snižavaju aerodinamički otpor i time smanjuju potrošnju goriva i emisiju gasova. Ukoliko motor ili klimatizacija ne rade punom snagom, aktivne klapne se zatvaraju i vazduh koji struji može automobil lakše da obilazi što će smanjiti gubitak usled aerodinamičkog otpora. Aktivne aerodinamičke kapne takođe pomažu da se motor brže zagreje prilikom hladnog starta.

Iskorišćenje energije kočenja

Šta se dešava kada se energija obnavlja? Kinetička energija se ponovo pretvara u korisnu električnu, koja se vraća u akumulator ili u potrošače. Prilikom kočenja, alternator isporučuje električnu energiju potrošačima i dopunjava akumulator. To štedi gorivo, koje bi bilo potrošeno za ovu svrhu.

Dimenzije

Nova ŠKODA Superb je velika spolja i iznutra.

Dizajneri su uspeli savršeno da izbalansirju proporcije modela Superb i na taj način su postigli harmoniju između širine, dužine i visine. Kad se spomene unutrašnjsot, ŠKODA Superb je bez konkurencije još od svog početka. Raspon ismeđu osovina 2 841 mm a između točkova 1 584 mm napred i 1 572 mm pozadi znatno povećava prostor za putnike pozadi i prtljag. Rezultat je, da je nova ŠKODA Superb stoji na vrhu svoje klase, bez obzira radi li se o prtljažniku (625 litara), mestu za noge pozadi (157 mm) ili o prostoru za glavu putnika pozadi (980 mm).