Fabia
Fabia
Nova Fabia se nadovezuje na dizajnerske elemente ŠKODA VisionC
  • Markantna, moderna i dinamična
  • Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
  • Šira i niža nego prethodni model
Fabia Combi
Počinjemo tamo, gde drugi staju
  • Prtljažnik bez konkurencije u svojoj klasi
  • Novi sistemi asistencije i infotainment sistemi
  • Snažni i štedljivi motori
Octavia
Octavia
Model idealan za posao i za velike porodice.
  • Prostrani automobil koji se prilagođava Vašim potrebama
  • Praktičan u poslovnim i porodičnim situacijama
  • Idealan je za gradsku vožnju ali i za duga putovanja
Karoq
Karoq
Novitet u klasi kompaktnih SUV vozila
  • Najmodernija tehnika, specijalni režim Offroad
  • Jaki i štedljivi motori TSI i TDI
  • Prvi put digitalna instrument tabla
Kodiaq
Kodiaq
Snažan kao medved
  • Dizajn novog velikog SUV-a marke ŠKODA simbolizuje snagu i sigurnost
  • Veličina, snaga, smisao za porodicu.
  • Predstavljanje u drugoj polovini 2016. godine
Enyaq
Enyaq
Inteligentan, inovativan, intuitivan
Kamiq
Kamiq
Moderan dizajn u kambinaciji sa praktičnim karakteristikama gradskog SUV-a.

Auto-Hermes

Novosti

Baka Octavia

10.03.2023.

Octavia je nastala kao modernizovana prerada popularnog modela Spartak, a proizvodnja je započela 1959. Octavia je bila vrlo slična svojoj prethodnici, praktično bez ikakvih promena na karoseriji osim nekoliko manjih detalja poput prednje maske i zadnjih svetala. Međutim, većina inovacija nije bila na spoljašnjosti automobila: dobila je novu kontrolnu ploču i prednju osovinu sa novim spiralnim oprugama, iako je zadnja osovina zadržala svoje lisnate opruge. Vrhunske karakteristike upravljanja automobilom za svoje vreme bile su postignute zahvaljujući nezavisnom vešanju na svim točkovima. Godine 1960. stigla je proširena verzija Combi, koja je ubrzo stekla ogromnu popularnost, kako u zemlji tako i u inostranstvu. Proizvodnja je započela u leto sledeće godine. Karavan je nudio prostranu unutrašnjost i prtljažnik sa ravnim dnom u koji je moglo da stane od 690 do 1050 litara tereta. Dok je verzija s karoserijom Tudor ostala u proizvodnji do 1964. godine, kada ju je zamenila još legendarnija Škoda 1000 MB, karavan se proizvodio do 1971. Uprkos nekoliko serija prototipova koji nikada nisu ušli u proizvodnju, nije imala pravog naslednika – sve dok se model Forman nije pojavio šesnaest godina kasnije.